سرمربی تیم ملی دوچرخهسواری «بی ام ایکس» معرفی شد
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخهسواری، نوید قاسمی به عنوان سرمربی تیم ملی بی ام ایکس انتخاب شد.
مسابقات انتخابی تیمهای ملی بی ام ایکس اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.












