پیام پین از ایتالیا: شنبه به تهران بر میگردم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، پس از شکست استقلال در یک چهارم جام حذفی برابر نساجی، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبیها تمرینات این تیم به مدت ۵ روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات شرکت کنند.
«گابریله پین» در تعطیلی تمرینات استقلال برای دیدار با خانواده، به ایتالیا سفر کرد و قصد داشت در شروع دور جدید تمرینات به جمع آبی پوشان اضافه شود اما برای بازگشت به ایران با مشکلاتی مواجه شد.
تست کرونا این مربی برای بازگشت به ایران مثبت اعلام شده و بازگشت او به تاخیر افتاده است.
پین امروز در تماس با مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد روز جمعه تست پزشکی خواهد داد و در صورتی که جواب این تست منفی باشد، شنبه به ایران باز خواهد گشت.
پین قصد دارد تا ساعاتی دیگر یک پیام ویدئویی برای هواداران استقلال منتشر کند.


سرمربی پیشین استقلال در یکقدمی ذوبآهن اصفهان
ستاره آلبانیایی استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبیپوشان
مصدومیت و رویای امیرحسین محمودی برای جام جهانی
تأکید مدیرعامل چادرملو بر یادگیری پرسپولیس از ایتالیا
پالس مثبت آسانی برای بازگشت به تهران؛ وینگر آلبانیایی در راه استقلال
تورنمنت سهجانبه سهمیه آسیایی؛ آغاز با بازی پرسپولیس و چادرملو در غیاب هواداران









