بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام تبریک وزیر ورزش درپی نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی در آسیا

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 18:50

به گزارش ایرنا، در پیام سید حمید سجادی آمده است: 

جوانان سربلند ایران عزیز با کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و دو برنز و نایب قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا موجب شادی مردم و افتخارآفرینی در قاره کهن شدند. اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ مدیران، مربیان، دست‌اندرکاران و خصوصاً قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی، این موفقیت را به کشتی‌گیران، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران عزیز تبریک می‌گویم و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری تعالی مسئلت دارم.

تیم کشتی فرنگی ایران در سی‌ودومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان توانست با چهار مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز پس از قزاقستان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *