پیام تبریک وزیر ورزش درپی نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی در آسیا
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، در پیام سید حمید سجادی آمده است:
جوانان سربلند ایران عزیز با کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و دو برنز و نایب قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا موجب شادی مردم و افتخارآفرینی در قاره کهن شدند. اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش مدیران، مربیان، دستاندرکاران و خصوصاً قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی، این موفقیت را به کشتیگیران، خانوادههای محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران عزیز تبریک میگویم و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری تعالی مسئلت دارم.
تیم کشتی فرنگی ایران در سیودومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در مغولستان توانست با چهار مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز پس از قزاقستان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.


سنگ تمام ویژه وزیر ورزش و جوانان برای تیم ملی تکواندوی ایران
سنگ تمام ویژه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای علیرضا دبیر + جزئیات
سنگ تمام ویژه وزارت ورزش برای ستاره های کشتی ایران + جزئیات
بودجه وزارت ورزش در سال ۱۴۰۵ اعلام شد + جزئیات
ورزشگاه تختی به چرخه لیگ برتر بازمیگردد
خبر مهم برای تیم های سرشناس لیگ برتری ؛ تصمیم عجیب و غریب وزارت ورزش !! + جزئیات









