بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا | محسن‌ نژاد مصدوم شد و نقره گرفت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 15:31

فرنگی‌کار ۶۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال نقره را کسب کرد.

به گزارش طرفداری، مسابقات ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی مغولستان در حال پیگیری است که کاروان کشتی کشورمان در روز دوم مسابقات ۴ فینالیست دارد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر جیانیدر از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با سوزوکی از ژاپن سرشاخ شد که ۵ بر ۴ برد و فینالیست شد.

محسن‌نژاد در فینال شارشنبکوف از قرقیزستان را پیش رو داشت. وی در مبارزه فینال از ناحیه دنده احساس ناراحتی داشت که همین باعث شد تا پزشک وارد تشک و مسابقه متوقف شود. پس از درمان مسابقه ادامه پیدا کرد اما باز هم متوقف و کشتی‌گیر قرقیزستان برنده اعلام شد. محسن‌نژاد نتوانست این مسابقه را ادامه دهد در حالی که ۴ بر صفر عقب بود.

کاروان کشتی فرنگی کشورمان روز گذشته یک طلا و ۲ برنز کسب کرده بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *