بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نساجی خواستار برگزاری فینال جام حذفی در تهران شد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 14:29

باشگاه نساجی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد دیدار فینال جام حذفی در تهران برگزار شود.

به گزارش ایلنا، سازمان لیگ فوتبال ایران شب گذشته اعلام کرد دیدار نهایی این رقابت‌ها بین نساجی و آلومینیوم روز ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که با توجه به بعد مسافت تبریز تا شهرهای اراک و قائمشهر، باشگاه نساجی درخواست کرد بازی فینال هم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *