بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نساجی هم خواستار برگزاری فینال جام حذفی در تهران شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 14:21

فینال جام حذفی قرار است در تبریز برگزار شود اما هر دو باشگاه فینالیست خواهان برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، سازمان لیگ فوتبال ایران شب گذشته پس از پایان دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین نساجی و مس کرمان که با برتری یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی و صعود آنها به فینال همراه شد، اعلام کرد دیدار نهایی این رقابت‌ها بین نساجی و آلومینیوم روز ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که با توجه به بعد مسافت تبریز تا شهرهای اراک و قائمشهر، هر دو باشگاه درخواست دارند بازی فینال هم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود تا از خطرات احتمالی سفر هواداران شان برای این سفر جلوگیری شود.

ایزد سیف‌الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی باشگاه نساجی این درخواست را به سازمان لیگ ارسال کرده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *