بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید| سرمربی مس: نیمه نهایی جام حذفی اهمیتی برایمان نداشت

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 13:30


دریافت ۱۲ MB فرزاد حسین خانی در پایان دیدار مقابل نساجی و شکست یک بر صفر در ۱۲۰ دقیقه ماراتن خسته‌کننده، اهمیت بازی هفته آینده تیمش در لیگ دسته اول مقابل ملوان را بیشتر از دیدار نیمه نهایی جام حذفی دانست!

بخش های مهم فیلم صحبت‌های وی در میکسد زون استادیوم آزادی را در ادامه می‌خوانید:

بازیکنانم شرح وظایفشان را درست عمل کردند و ممنون شان هستم.

می شد روی بحث تهاجمی یک مقدار بهتر کار کنیم که نشد.

فاصله شهر نساجی با تهران ۲ ساعت است و فاصله کرمان تا تهران ۱۸ ساعت طبیعی بود ما تماشاگری نداشته باشیم.

از شروع جام حذفی گفتیم با این اکیپ به مسابقات می رویم و آمدیم و این بچه ها تا اینجا هم خوب کار کردند.

بازی با ملوان برای ما خیلی مهم است و به آن دیدار بیشتر از این بازی اهمیت می دهیم.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *