ببینید| سرمربی مس: نیمه نهایی جام حذفی اهمیتی برایمان نداشت
دریافت ۱۲ MB فرزاد حسین خانی در پایان دیدار مقابل نساجی و شکست یک بر صفر در ۱۲۰ دقیقه ماراتن خستهکننده، اهمیت بازی هفته آینده تیمش در لیگ دسته اول مقابل ملوان را بیشتر از دیدار نیمه نهایی جام حذفی دانست!
بخش های مهم فیلم صحبتهای وی در میکسد زون استادیوم آزادی را در ادامه میخوانید:
بازیکنانم شرح وظایفشان را درست عمل کردند و ممنون شان هستم.
می شد روی بحث تهاجمی یک مقدار بهتر کار کنیم که نشد.
فاصله شهر نساجی با تهران ۲ ساعت است و فاصله کرمان تا تهران ۱۸ ساعت طبیعی بود ما تماشاگری نداشته باشیم.
از شروع جام حذفی گفتیم با این اکیپ به مسابقات می رویم و آمدیم و این بچه ها تا اینجا هم خوب کار کردند.
بازی با ملوان برای ما خیلی مهم است و به آن دیدار بیشتر از این بازی اهمیت می دهیم.




تاریخ برگزاری ادامه لیگ یک اعلام شد
واکنش معنادار سرمربی مطرح فوتبال ایران به جنایات اسراییل + جزئیات
خبر مهم درباره جام قهرمانی تراکتور + جزئیات
ستاره خارجی پرسپولیس به نساجی رسید + جزئیات
سید جلال حسینی به لیگ برتر برگشت
ستاره استقلالی «پرسپولیس» را از دست داد









