بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بببینید| حردانی: وقتی آن اتفاق افتاد ناراحت شدم!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 | 13:30


دریافت ۷ MB صابر حردانی بازیکن تیم نساجی که در دقیقه ۹۷ بازی نیمه نهایی مقابل مس کرمان، جای خود را به احسان قهاری داد درباره علت این تعویض و احساسش از صعود تیمش به فینال رقابت‌های جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد که متن و ویدیوی آن در ادامه می آید:

* حس قشنگی داریم که توانستیم به فینال برویم.

* خوب شد توانستیم جواب محبت هوادارانی که این همه راه را آمدند و تیم را تشویق کردند را بدهیم.

* از بازی که بیرون آمدم ناراحت بودم چون عضله پایم گرفته بود.

* صعود به فینال را باید به هواداران و آقای الهامی تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *