بببینید| حردانی: وقتی آن اتفاق افتاد ناراحت شدم!
دریافت ۷ MB صابر حردانی بازیکن تیم نساجی که در دقیقه ۹۷ بازی نیمه نهایی مقابل مس کرمان، جای خود را به احسان قهاری داد درباره علت این تعویض و احساسش از صعود تیمش به فینال رقابتهای جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد که متن و ویدیوی آن در ادامه می آید:
* حس قشنگی داریم که توانستیم به فینال برویم.
* خوب شد توانستیم جواب محبت هوادارانی که این همه راه را آمدند و تیم را تشویق کردند را بدهیم.
* از بازی که بیرون آمدم ناراحت بودم چون عضله پایم گرفته بود.
* صعود به فینال را باید به هواداران و آقای الهامی تبریک گفت.




تاریخ برگزاری ادامه لیگ یک اعلام شد
پیام معنادار پیشکسوت استقلال برای مهدی تاج + جزئیات
ورزشگاه میزبان نبرد حساس دربی خوزستان اعلام شد
خبر مهم درباره جام قهرمانی تراکتور + جزئیات
سرمربی تیم مطرح لیگ برتری رفتنی شد + جزئیات
ستاره خارجی پرسپولیس به نساجی رسید + جزئیات









