بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشان: پرسپولیس تا روز آخر باید تلاش کند/ بازیکنان بی کیفیت را چه کسی می آورد؟

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 | 14:20

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: هنوز لیگ تمام نشده که این همه سر و صدا به راه انداخته‌اند. پرسپولیس همچنان شانس دارد و به نظرم یحیی گل‌محمدی، کادر فنی و بازیکنان باید با تمام قوا به کار خود ادامه دهند و تا آخرین لحظه دست از تلاش و جنگیدن برندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مشکلات به وجود آمده از خود باشگاه آغاز می شود. یک مربی حرفه‌ای در چنین شرایطی نباید استعفا بدهد. باید بین یک مربی حرفه‌ای با یک مربی عادی تفاوت‌هایی باشد. این مسایل، بسیار مهم و حیاتی هستند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: وقتی تیم می برد یا می‌بازد، مسوولیت آن با کادرفنی است و همه از آنها سوال می‌کنند اما هواداران می‌خواهند بدانند بازیکنان بی کیفیتی که به این تیم بزرگ می‌آیند از کجا و با دستور چه کسانی وارد پرسپولیس می شوند؟ اگر پول داریم بازیکن خوب و باکیفیت فراتر از قاره آسیا بیاوریم و اگر نداریم به جای آنکه هزینه برای بازیکنانی بی کیفیت کنیم، آن را برای جوانان همین سرزمین خرج کنیم تا حداقل به فوتبال داخلی کمک کرده و شاهد رشد و ارتقای آنها باشیم. ضمن آنکه همین بازیکنان جوان در آینده‌ای نزدیک می‌توانند به تیم کمک‌های شایانی کنند. 

وی در پایان یادآور شد: ایراد دیگری که می توان به پرسپولیس گرفت، این است که تغییرات در ترکیب تیم زیاد است و این تبعات خاص خودش را دارد. پرسپولیس در این مساله ضعف‌هایی داشته که باید برای فصل بعد حل و فصل شود و امیدوارم هواداران در پایان فصل خوشحال باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *