بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشتمی تنیسورهای نوجوان ایران در دیویس کاپ

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 | 12:40

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم تنیس زیر ۱۶ سال (نوجوانان) ایران در آخرین روز مسابقات مقدماتی جهانی زیر ۱۶ سال (دیویس کاپ) به میزبانی هند، برای کسب جایگاه هفتمی به مصاف تیم سنگاپور رفت.

در نخستین دیدار انفرادی سام پازوکی با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶) مغلوب نماینده سنگاپور شد و کسری رحمانی با نتیجه (۱۰-۱۲ /۳-۶ / ۲-۶) مقابل دیگر تنیسور حریف شکست خورد.

به این ترتیب پسران کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه هشتم به کار خود در مسابقات مقدماتی جهان پایان دادند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های ایران، مالزی، سوریه، سنگاپور، استرالیا، اندونزی، پاکستان، هند، قزاقستان، سریلانکا، ویتنام، تایلند، ژاپن، ازبکستان، کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ حضور داشتند.

تیم پسران زیر ۱۶ سال ایران با ترکیب کسری رحمانی، امیرعلی قوام و سام پازوکی به مربیگری انوشا شاهقلی در این مسابقات حضور داشت. سرپرستی تیم اعزامی بر عهده فرشاد صفتی مدیر تیم‌های ملی بود.

مسابقات تنیس دیویس کاپ زیر ۱۶ سال از ۲۲ تا ۲۶ فروردین ماه در دهلی‌نو برگزار شد.

همچنین تیم تنیس زیر ۱۴ سال دختران نیز روز گذشته تهران را به مقصد دهلی ترک کرد. رقابت‌های مقدماتی جهانی از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود. در ترکیب تیم دختران یاسمن یزدانی از اصفهان، فردخت علیمی از قزوین و صبا خیرمنش از البرز حضور دارند. تیم‌های برتر راهی مسابقات جهانی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *