واکنش کارشناسی که فرهاد مجیدی او را «شیتیل» بگیر خطاب کرد
منبع : خبرانلاین
فرهاد مجیدی پس از شکست تیمش مقابل نساجی در رقابتهای جام حذفی گفت: دیگر پیشبینی نمیکردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار میکنند میگویند که تصمیم داور درست بود و بقیه میگویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی میکردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی میدهد. نمیدانم وی با چه رویی چنین کاری میکند.
در این باره با علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. او در این باره گفت: جواب آدم های بی ادب و بی سواد را نمی دهد.
استقلال در رقابتهای جام حذفی مقابل نساجی در ضربات پنالتی شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.
۲۵۶ ۲۵۱


تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تسویه حساب مالی استقلال با ستاره آلبانیایی؛ پایان بلاتکلیفی
ستاره محبوب استقلال بر سر دوراهی تمدید یا جدایی
شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس
پدیده لیگ برتر در سبد خرید باشگاه استقلال









