واکنش کارشناسی که فرهاد مجیدی «شیتیل» بگیر خطاب کرد/ جواب آدمهای بیادب و بیسواد را نمیدهم!
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – فرهاد مجیدی پس از شکست تیمش مقابل نساجی در رقابتهای جام حذفی گفت: دیگر پیشبینی نمیکردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار میکنند میگویند که تصمیم داور درست بود و بقیه میگویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی میکردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی میدهد. نمیدانم وی با چه رویی چنین کاری میکند.
در این باره با علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. او در این باره گفت: جواب آدم های بی ادب و بی سواد را نمی دهد.
استقلال در رقابتهای جام حذفی مقابل نساجی در ضربات پنالتی شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.


اقدام مهم مدیران استقلال درباره ستاره آبی پوشان
فرصت طلایی برای ستاره محبوب هواداران استقلال + جزئیات
مربی خارجی استقلال به آبی ها وفادار ماند + جزئیات
ستاره جنجالی استقلال در تمرینات آبی ها آفتابی شد + جزئیات
دست راست سرمربی استقلال در تمرینات آفتابی شد
تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک









