بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توبیخ بازیکن بسکتبال شهرداری گرگان در آستانه نیمه‌ نهایی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 | 11:51

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص تخلفات بازیکن شهرداری گرگان که در بازی دوم با شیمیدر قم رخ داد، رای صادر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص رسیدگی به تخلفات رسول مظفری بازیکن تیم شهرداری گرگان در بازی مورخ ۲۰ فروردین مقابل شیمیدر قم تشکیل جلسه داد که رای صادره با توجه به گزارش ناظر مسابقه و نماینده فدراسیون و‌ اظهار ندامت این بازیکن، با اتفاق نظر اعضا، توبیخ کتبی با درج در پرونده بود.

دیدار سوم شیمیدر و شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ساعت ۲۰ امشب برگزار می‌شود. گرگانی‌ها در صورت برد راهی فیال خواهند شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *