بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان کار سرخابی‌ها در جام حذفی/ ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی مشخص شدند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 | 23:50

خبرورزشی – تیم‌های آلومینیوم اراک، مس کرمان، نساجی مازندران و خلیج فارس ماهشهر ۴ تیم صعود کرده به نیمه نهایی جام حذفی هستند. 

مسابقات این مرحله قرار است به شرح زیر برگزار شود:

نساجی مازندران – مس کرمان( لیگ دسته اول)

آلومینیوم اراک – خلیج فارس ماهشهر( لیگ دسته دوم)

هر دوتیم لیگ برتری میزبان هستند. مسابقات این مرحله در اواخر فروردین برگزار می‌شود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *