بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علیزاده:دیدار حساسی با سریلانکا برای رسیدن به فینال داریم

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1405 | 12:36

ملی پوش کبدی ساحلی:سوریه تیم کم تجریه‌ای بود و برای کسب تجربه آمده بود به همین دلیل زیاد خودمان را خسته نکردیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین علیزاده عضو تیم ملی کبدی ساحلی بعد از پیروزی برابر تیم سوریه گفت:خدا را شکر بازی معوقه برابر سوریه را توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا عصر امروز که پای فینال بازی حساسی با تیم خوب سریلانکا برویم بتوانیم با برد آن به فینال صعود و به مصاف هند برویم.

وی افزود:سوریه تیم کم تجریه ای بود و برای کسب تجربه آمده بود به همین دلیل زیاد خودمان را خسته نکردیم و چون تمرکز ما به بازی حساس با سریلانکا بود بر روی تاکتیک های دفاعی تمرکز کردیم تا بتوانیم در بازی عصر امروز با سریلانکا با شکست آن و صعود به فینال دل مردم را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *