بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جابه‌جایی ۱.۳ میلیون تن کالا در بازه ۴۰ روزه اخیر در هرمزگان

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1405 | 17:57

بندرعباس – مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از تحقق ۸۰ درصدی برنامه بارگیری، رشد ۸ درصدی تخلیه و کسب رتبه دوم کشور در مجموع عملکرد تخلیه و بارگیری خبر داد.

بندرعباس – مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از تحقق ۸۰ درصدی برنامه بارگیری، رشد ۸ درصدی تخلیه و کسب رتبه دوم کشور در مجموع عملکرد تخلیه و بارگیری خبر داد.

دسته بندی ها : خبرگزاری مهر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *