بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زلاتان: نیمه اول بازی ایـران تقریباً خوابم برد؛ نیمه دوم واقعاً خوابم برد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 3:35

اسطوره فوتبال سوئد بازی ایران و بلژیک را خواب آور توصیف کرد.

زلاتان ابراهیموویچ که این روزها به عنوان مفسر فوتبال با شبکه FOX همکاری دارد، پس از بازی بلژیک و ایران در تعبیری طنزآمیز گفت: «در نیمه اول مسابقه، تا مرز خوابیدن پیش رفتم؛ در نیمه دوم، خوابم برد! چیز زیادی برای گفتن دربارهٔ این مسابقه وجود ندارد.»

بیشتر بخوانید: ستایش تیری آنری از تیم ملی ایران: دیگر اتفاقی اینجا نیستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *