شناسایی و درمان ۱۷۶ مورد مثبت مالاریا در هرمزگان
منبع : خبرگزاری مهر
بندرعباس – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همزمان با روز جهانی مالاریا، از شناسایی و درمان ۱۷۶ بیمار در سال گذشته و گام بلند استان برای ریشهکنی این بیماری خبر داد.
بندرعباس – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همزمان با روز جهانی مالاریا، از شناسایی و درمان ۱۷۶ بیمار در سال گذشته و گام بلند استان برای ریشهکنی این بیماری خبر داد.












