بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شناسایی و درمان ۱۷۶ مورد مثبت مالاریا در هرمزگان

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1405 | 9:57

بندرعباس – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همزمان با روز جهانی مالاریا، از شناسایی و درمان ۱۷۶ بیمار در سال گذشته و گام بلند استان برای ریشه‌کنی این بیماری خبر داد. ‌

بندرعباس – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همزمان با روز جهانی مالاریا، از شناسایی و درمان ۱۷۶ بیمار در سال گذشته و گام بلند استان برای ریشه‌کنی این بیماری خبر داد. ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *