پیروزی بانوان استقلال در اولین دیدار پلی آف
منبع : خبرگزاری دانشجو
مرحله پلی آف رقابتهای بسکتبال لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور با برتری استقلال برابر مشهدیها آغاز شد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله یک چهارم رقابت های بسکتبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور امروز (پنجشنبه ۲۳ بهمن) با دیدار دو تیم استقلال و قهوه باتسام مشهد در مشهد آغاز شد.
در این دیدار، بازیکنان استقلال موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۷۵ بر ۵۸ شکست دهند. آنها در دو کوارتر نیمه نخست با نتایج ۲۳ بر ۱۸ و ۲۲ بر ۲۰ حریف شان را شکست دادند، نتیجه کوارتر سوم را ۱۲ به ۶ واگذار کردند و در کوارتر پایانی هم ۲۴ بر ۸ صاحب برتری شدند.
پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان به صورت ۲ از ۳ برگزار می شود. استقلال با برتری در این دیدار، یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
در جریان مرحله یک چهارم لیگ بسکتبال زنان، دیدار تیم های آکادمی نیکا با آکادمی سحر و کاسپین با نفت آبادان در جریان است. از ساعت ۱۵ هم دیدار تیم های ستاد ملی گاز و گروه بهمن آغاز می شود.


شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس
پدیده لیگ برتر در سبد خرید باشگاه استقلال
دستیار فرهاد مجیدی در لیست استقلال
سرنوشت نیمکت استقلال سرانجام مشخص شد + جزئیات
تساوی استقلال سیستان و بلوچستان در هفته بیستوچهارم؛ یک امتیاز در خانه









