پیام ویژه ملیپوشان در رختکن پس از تساوی با بلژیک؛ با سربلندی لسآنجلس را ترک میکنیم +عکس
منبع : مشرق نیوز
بازیکنان تیم ملی ایران پس از پایان دو دیدار خود در لسآنجلس، با انتشار پیامی ویژه بار دیگر یاد شهدای مظلوم میناب را گرامی داشتند و از حمایت ایرانیان قدردانی کردند.
به گزارش مشرق، در شرایطی که تیم ملی ایران پس از دو بازی ابتدایی خود در جام جهانی ۲۰۲۶ آماده ترک لسآنجلس و سفر به هیوستون برای دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل مصر میشود، ملیپوشان با انتشار پیامی ویژه، ضمن قدردانی از حمایت هواداران، بار دیگر یاد شهدای مظلوم میناب را گرامی داشتند و بر صلح، احترام و دوستی میان ملتها تأکید کردند.
بازیکنان تیم ملی ایران پس از پایان دو دیدار خود در لسآنجلس، با انتشار پیامی ویژه بار دیگر یاد شهدای مظلوم میناب را گرامی داشتند و از حمایت ایرانیان قدردانی کردند.

ملیپوشان با #۱۶۸ بار دیگر در لس آنجلس یاد شهدای مظلوم میناب را زنده کردند و نوشتند:
از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.
با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم.
لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم.
و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملتهای جهان هستیم.


رکورد جالب لالههای نارنجی در بازی مقابل سوئد
بلژیک با یک غایب سرشناس برابر ایران صفآرایی میکند
تأکید سرمربی جدید تیم ملی تونس بر جنگندگی
قلعه نویی بیخیال این ستاره تیم ملی شد ؟
انتقاد تند اسطوره سعودی از دونیس؛ تاکتیکهای اشتباه و عقبنشینی خط دفاعی
رامین رضاییان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد + جزئیات









