بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبدی و شاگردانش در تیم فوتبال جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1404 | 11:06

اعضای تیم فوتبال جوانان همراه با حسین عبدی سرمربی این تیم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در میان اعضای خانواده بزرگ ورزش که امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت داشتند، حضور اعضای تیم فوتبال جوانان هم قابل توجه بود.

ملی پوشان این تیم همراه با حسین عبدی در کنار دیگر اعضای جامعه ورزش، در راهپیمایی شرکت داشتند.

حسین عبدی در این زمینه گفت: اردوی تیم ملی با یوم الله ۲۲ بهمن مصادف شد. با هماهنگی فدراسیون فوتبال با ملی پوشان در این اجتماع حضور پیدا کردیم تا قدمی در این راه برداریم.

وی گفت: در اردوی کیش با شناخت بهتری تیم را جلو خواهیم برد تا تیم پرقدرتی را آماده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *