بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تونل زمان| مایلی‌کهن: کارلوس کیروش از باخت ایران خوشحال می‌شد/ دو ملی‌پوش ما کم‌فروشی کردند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1404 | 6:44

محمد مایلی‌کهن ۹ سال قبل مدعی شد کارلوس کیروش از باخت تیم المپیک ایران خوشحال می‌شد!

تیم ملی المپیک کشورمان ۱۰ سال قبل با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به المپیک ۲۰۱۶ ریو بازماند. تیمی که محمد خاکپور هدایت آن را بر عهده داشت و محمد مایلی‌کهن هم مدیر فنی آن محسوب می‌شد.

مایلی‌کهن ۲ بهمن ۱۳۹۵، یک سال بعد از ناکامی تیم المپیک، در رابطه با ماجراهای رخ‌داده برای این تیم مصاحبه تندی انجام داد و گفت:

کارلوس کیروش به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران اصلا رابطه خوبی با تیم المپیک نداشت و دلش نمی‌خواست بازیکنان مشترک دو تیم برای تیم المپیک بازی کنند. او از شکست تیم المپیک ایران خوشحال می‌شد چون دوست نداشت موفقیت تیم المپیک را ببیند. چند بازیکن به خاطر او قید تیم المپیک را زدند و حس می‌کنم دو ملی‌پوش تیم المپیک هم به خاطر او کم‌فروشی کردند. البته اسمی از کسی نمی‌برم ولی این حس را دارم.

بیشتر بخوانید: با خواننده لس‌آنجلسی عکس می‌گرفتم، کسی هم جرات حرف زدن نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *