بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۶ استقلالی بازی با فولاد را از دست دادند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1404 | 15:19

ریکاردو ساپینتو ۶ بازیکن خود برای دیدار برابر فولاد هرمزگان را در اختیار ندارد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو برای دومین بار در این دوره از مسابقات جام حذفی مقابل تیمی از لیگ دسته دوم قرار می‌گیرند و امیدوارند همانند دیدار با پادیاب خلخال بتوانند این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند.

ریکاردو ساپینتو برای این بازی مهران احمدی را به دلیل نا آمادگی، امیرمحمد رزاقی نیا را به دلیل همراهی با تیم فوتبال امید در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، موسی جنپو و دیدیه اندونگ را به دلیل عدم حضور در ایران و رامین رضائیان و عارف آقاسی را به دلیل مسائل فنی در اختیار نخواهد داشت تا آبی‌ها با لیست بلند بالایی از غایبان راهی هرمزگان شوند.

استقلال فردا در دیداری مهم به مصاف فولاد هرمزگان خواهد رفت که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *