شهاب زاهدی در ژاپن ماندنی شد
منبع : خبرگزاری مهر
با اعلام باشگاه آویسپا فوکوئوکا، قرارداد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این تیم تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه آویسپا فوکوئوکا، باشگاه آویسپا فوکوکا اعلام میکند که قرارداد خود را با شهاب زاهدی، مهاجم تیم، در چارچوب لیگ ژاپن (J۱ Meiji Yasuda) تمدید کرده است. زاهدی در مجموع دو فصل حضور در این تیم ۵۲ بازی انجام داده و توانسته ۹ گل به ثمر برساند.
لازم به ذکر است که زاهدی فصل گذشته موفق نشد گلی به ثمر برساند. این بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس و ماشین سازی تبریز را در کارنامه خود دارد.



سرمربی پیشین استقلال در یکقدمی ذوبآهن اصفهان
ستاره آلبانیایی استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبیپوشان
مصدومیت و رویای امیرحسین محمودی برای جام جهانی
تأکید مدیرعامل چادرملو بر یادگیری پرسپولیس از ایتالیا
پالس مثبت آسانی برای بازگشت به تهران؛ وینگر آلبانیایی در راه استقلال
تورنمنت سهجانبه سهمیه آسیایی؛ آغاز با بازی پرسپولیس و چادرملو در غیاب هواداران









