شهاب زاهدی در ژاپن ماندنی شد
منبع : خبرگزاری مهر
با اعلام باشگاه آویسپا فوکوئوکا، قرارداد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این تیم تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه آویسپا فوکوئوکا، باشگاه آویسپا فوکوکا اعلام میکند که قرارداد خود را با شهاب زاهدی، مهاجم تیم، در چارچوب لیگ ژاپن (J۱ Meiji Yasuda) تمدید کرده است. زاهدی در مجموع دو فصل حضور در این تیم ۵۲ بازی انجام داده و توانسته ۹ گل به ثمر برساند.
لازم به ذکر است که زاهدی فصل گذشته موفق نشد گلی به ثمر برساند. این بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس و ماشین سازی تبریز را در کارنامه خود دارد.



حضور ستاره مصدوم استقلال در کنار همتیمیها
تمدید رسمی قرارداد امیر خلیفهاصل توسط مدیرعامل استقلال
واکنش توخل به فرصت سوزی انگلیس برابر غنا
سرمربی پیشین پرسپولیس در شغل جدید
شوک نقلوانتقالاتی فیفا به استقلال
تمرینات استقلال در غیاب پرتعداد بازیکنان اصلی؛ نگرانی از کمبود نفرات تاکتیکی









