بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شهربانو منصوریان: قبول دارم شیطنت کردم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1404 | 10:04


شهربانو منصوریان، قهرمان تیم ملی ووشو گفت: می‌پذیرم که برخی رفتارهای من در شبکه‌های اجتماعی باعث سوءتفاهم و انتقاد شده است. استوری‌ها و شیطنت‌هایم، تبعات گسترده‌ای داشته است.

شهربانو منصوریان، قهرمان تیم ملی ووشو گفت: می‌پذیرم که برخی رفتارهای من در شبکه‌های اجتماعی باعث سوءتفاهم و انتقاد شده است. استوری‌ها و شیطنت‌هایم، تبعات گسترده‌ای داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *