بازگشت قهرمان کشتی آسیا به میادین پس از محرومیت ۴ ساله
منبع : مشرق نیوز
سنگین وزن کشتی فرنگی ایران پس از تحمل محرومیت ۴ ساله با حضور در رقابتهای قهرمانی کشور به میادین بازگشت.
به گزارش مشرق، بهنام مهدی زاده سنگین وزن سابق تیم ملی و دارنده ۳ مدال طلای آسیا، به دلیل ارتکاب به دوپینگ به مدت ۴ سال از تاریخ ۶ تیر ۱۴۰۰ تا ۵ تیر ۱۴۰۴ از کلیه فعالیتهای ورزشی محروم شده بود.
مهدی زاده در پایان محرومیت ۴ ساله خود در رقابتهای قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی به میادین کشتی بازگشت و با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شد.
این مسابقات از روز گذشته (چهارشنبه) در اهواز در حال برگزاری است.


ترکیب بلژیک برای دیدار با ایران مشخص شد
۱۱ بازیکن ایران مقابل بلژیک را بشناسید
ورود فدراسیون فوتبال به حواشی محمد محبی
نمایش بیرانوند فاجعه خط دفاعی را کامل کرد
واکنش تیری آنری به شادی گل خبرساز محمد محبی
تاریخسازی حاج صفی در جام جهانی









