جدال استقلال و پرسپولیس در لیگ امیدها هم برنده نداشت
منبع : خبرورزشی
دربی امیدها بدون گل به پایان رسید.
دو تیم امید پرسپولیس و استقلال که در بازی رفت خود به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بودند، امروز در مصاف دور برگشت زیر بارش باران پاییزی تهران رو به روی هم قرار گرفتند. این پیکار در نهایت با نتیجه صفر – صفر به اتمام رسید تا شاگردان ادموند بزیک در جدول ردهبندی ۲۳ امتیازی شوند.
ادموند بزیک و سعید امیری از روی نیمکت پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم اخراج شدند. همچین کاپیتان استقلال هم با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.
امیلیانو آلوارز مربی دروازهبانهای پرسپولیس، حسین رحمانی، میثم حمزه، مجید مختاری، علی تاجرنیا، مدیرعامل استقلال، محمد نوازی، امیرحسین صادقی، مسعود اقبالی کنار نزدیک به ۴۰۰ تماشاگر، این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
بیشتر بخوانید: فرمول ضربه زدن به پرسپولیس مشخص شد


درخواست مهم سهراب بختیاری زاده از مدیران استقلال سوژه شد
خبر خوش از سوی ستاره خارجی استقلال برای هواداران آبی
سرمربی خبرساز استقلال در آستانه بازگشت به فوتبال ایران + جزئیات
سرمربی پرسپولیس در تقابل با چادرملو مشخص شد + جزئیات
درخواست مهم پیشکسوت استقلال از هواداران آبی
رد درخواست چادرملو برای بازی با تیم امید در دیدار پلیآف آسیایی









