نیمی از ساختمان پرسپولیس توقیف شد
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تامین اجتماعی نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس را توقیف کرده است.
باشگاه خبرنگاران جوان – باشگاه پرسپولیس در توضیحاتی که در کدال منتشر کرد، اعلام کرد بدهی فدراسیون فوتبال به تأمین اجتماعی باعث شده ۲.۴ سهم از ۵ سهم ساختمان باشگاه توقیف و منتقل شود.
پرسپولیس میگوید بهای ساختمان را سالها پیش پرداخت کرده، اما سند هنوز به نام فدراسیون است. بخش حقوقی باشگاه برای انتقال کامل سند در حال پیگیری است.
همچنین اعلام شد اسناد مالکیت مجموعههای ورزشی درفشیفر و شهدای گمنام به نام باشگاه منتقل شده است.


لغو پروازها مانع از بازگشت ستاره محبوب به پرسپولیس شد
واکنش بیدرنگ پرسپولیس به اظهارات بختیاریزاده
پست جدید ادمون بزیک در پرسپولیس مشخص شد
نبود بدهی مالی باشگاه پرسپولیس به تأیید فدراسیون فوتبال
برنامه باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد
یک ستاره دیگر در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس + جزئیات









