کیوو پس از پیروزی چهارگله اینتر مقابل کومو: میتوانستیم از این هم بهتر باشیم
منبع : طرفداری
سرمربی اینتر از نمایش شاگردانش مقابل تیم سسک فابرگاس راضی بود.
طرفداری | با برتری ۰-۴ اینتر مقابل کومو، شاگردان کریستین کیوو ۳۰ امتیازی شده و در صدر جدول سری آ قرار گرفتند.
پس از پایان بازی، سرمربی رومانیایی با خبرنگاران صحبت کرد و پیرامون عملکرد شاگردانش توضیح داد. شرح گفتههای او را در ادامه میخوانید:
امشب انرژی زیادی صرف کردیم و خوشبختانه، ۳ امتیاز مهمی بهدست آمد. در کل میتوانستیم بهتر عمل کنیم، اما با توجه به انرژی زیادی که برای پرس از بالا صرف کردیم، این نتیجه قابل قبول است.
- تقابل با فابرگاس که گزینه اصلی اینتر در تابستان بود، به شما انگیزه بیشتری میداد؟
اینها بیشتر تیتر روزنامههاست. برای من تیم، عملکرد و هدف اهمیت دارد. این چیزها برای شما و کسانی که درباره فوتبال حرف میزنند جذاب است، ولی من گول نمیخورم.
- پیشرفت دیوف و لوئیس هنریکه
ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم؛ تیم همینطور ساخته میشود و برای سختیهای فصل آماده میگردد. باید صبر داشت. بازیکنان جدید نیاز به جا افتادن دارند؛ سطح فشار بالاست اما آنها با کمک بازیکنان قدیمی که میدانند بازی کردن برای اینتر یعنی چه و از آنها حمایت میکنند، بهترین عملکرد را ارائه میدهند.
- عملکرد درخشان اینتر در بازی امشب
من از حضور در این گروه فوقالعاده لذت میبرم؛ چه تیم و چه باشگاه. جدا از دوره کوتاه در پارما که در سه ماه عاشقش شدم، برگشتم و تلاش میکنم شور و اشتیاقم را به بازیکنان منتقل کنم؛ آنها خوب میدانند اینتریستا بودن یعنی چه.


چهره محبوب هواداران نزدیک ترین گزینه به نیمکت بارسلونا
حرف آخر فابرگاس درباره حضور روی نیمکت چلسی
رونمایی از گزینه اصلی جانشینی پپ گواردیولا در منچسترسیتی + جزئیات
فابرگاس دله آلی را نمیخواهد: او فقط تمرین میکند
سسک فابرگاس خودش را اخراج کرد !
حمایت تمام قد فابرگاس از بارسا : آن ها بی تقصیرند









