بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دعوت مالک تراکتور به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1404 | 16:48

مالک تراکتور به کمیته اخلاق دعوت شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام کمیته اخلاق، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته دعوت شد.

احتمالا دلیل دعوت زنوزی به کمیته اخلاق به مصاحبه او پس از دیدار با استقلال خوزستان در هفته دوازدهم و انتقاداتش نسبت به داوری و VAR برمی‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *