تاجرنیا: از تساوی دربی ناراحت هستم
منبع : طرفداری
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نسبت به تساوی این تیم در شهرآورد تهران ابزار نارضایتی کرد.
طرفداری | شهرآورد ۱۰۶ تهران عصر امروز در شهر اراک برگزار و تیمهای استقلال و پرسپولیس در این تقابل به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این تساوی استقلال ۲۰ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار گرفت.
علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران در واکنش به توقف صدرنشین لیگ در برابر پرسپولیس گفت:
از این نتیجه ناراحت هستم. بازیکنان ما فرصتهای بسیار خوبی داشتند اما نتوانستند استفاده کنند.


رامین رضاییان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد + جزئیات
وعده بزرگ مدیر استقلال به هواداران آبی خبرساز شد
واکنش تاجرنیا به عملکرد سیدورف در استقلال؛ مشاوری که انتظارات را برآورده نکرد
مدیر استقلال فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کرد !! + جزئیات
مدیر استقلال به حواشی خبرساز آبی ها واکنش نشان داد + جزئیات
تاجرنیا و خبر خوش برای هواداران؛ نهایی شدن نیمکت استقلال ظرف چند روز









