بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این تیم ملی لایق یک بازی دیگر در جام جهانی است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1405 | 20:35

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است اگر تیم ملی با تدارکات بهتری راهی جام جهانی می‌شد دو بازی قبل مقابل نیوزیلند و بلژیک را هم به خوبی مسابقه با مصر انجام می‌داد.

محمد نوری کارشناس فوتبال کشورمان در صحبتی که با خبرورزشی داشت، درباره دیدار سوم تیم ملی در جام جهانی مقابل مصر اظهار داشت: «باعث تاسف است که می‌توانستیم به این خوبی بازی کنیم اما در دیدار اول مقابل نیوزیلند اینقدر بد ظاهر شدیم. البته این به ضعف فدراسیون برمی‌گردد که نتوانست یک مسابقه تدارکاتی درست و حسابی برای تیم ملی دست و پا کند. تیم ایران با دو بازی جدی در جام جهانی جلوی مصر طوری بازی کرد که اواخر بازی آنها خدا خدا می‌کردند مسابقه زودتر تمام شود و نبازند. آن وقت ما با نیوزیلند در بازی اول مساوی کردیم».

وی افزود: «واقعا تاسف می‌خورم برای این فدراسیون که نتوانست تیم ملی را درست حسابی راهی آمریکا کند. آخر سر هم شرایطی ایجاد کردند که تیم به مکزیک برود در حالی که از ابتدا قرار بود تیم ملی در آمریکا اردو بزند. امیدوارم در ادامه مسابقات امروز و فردا نتایج به شکلی رقم بخورد که تیم ملی به دور بالا صعود کند چون ما مستحق یک بازی دیگر در این جام هستیم».

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: رامین رضاییان همچنان در کانون توجه طرفداران تیم ملی +عکس

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *