بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۴هزار نفر از معلولان تا پایان سال در دستگاه‌های دولتی استخدام می‌شوند

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1404 | 22:10

قم- رییس سازمان بهزیستی گفت: دومین آزمون استخدامی ویژه معلولان تا پایان سال برگزار و بیش از ۴ هزار نفر از افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های دولتی استخدام می‌شوند.

قم- رییس سازمان بهزیستی گفت: دومین آزمون استخدامی ویژه معلولان تا پایان سال برگزار و بیش از ۴ هزار نفر از افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های دولتی استخدام می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *