اوسمار: دربی فردا برای هر ۲ تیم حساس است
منبع : خبرگزاری تسنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به غیر از تاریخ زیبایی که این بازی دارد، جدول هم نشان میدهد که دو تیم چه شرایطی دارند و بازی برای هر آنها حساس خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دربی ۱۰۶ پایتخت اظهار داشت: خیلی خوشحالم که اینجا مقابل شما هستم. ما به خارج از تهران آمدیم تا یک بازی خیلی مهم را برگزار کنیم. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم میخواستم از هوادارانی که به فرودگاه آمدند تشکر کنم، آنها خیلی میهماننواز بودند. امیدوارم با کاری که تیم انجام میدهد بتوانیم خونگرمی و لطفشان را جبران کنیم.
وی در ادامه افزود: به غیر از تاریخ زیبایی که این بازی دارد، جدول هم نشان میدهد که دو تیم چه شرایطی دارند و بازی برای هر آنها حساس خواهد بود. میدانیم که هر دو تیم خوب کار کردند و ما هم شرایط لازم را ایجاد کردیم و امیدوارم بازی خوبی برای هر دو تیم باشد.
اوسمار در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه هواداران پیگیر حضور مارکو باکیج و تیوی بیفوما در ترکیب پرسپولیس در دربی بودند، گفت: روشن است که باکیچ برای بازی فردا نیست اما بیفوما برای بازی فردا در خدمت تیم هست.
ادامه دارد …












