خط و نشان نظری جویباری برای پرسپولیس بعد از پیروزی استقلال
منبع : خبرورزشی
عضو هیئتمدیره باشگاه استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد اعلام کرد که آبیپوشان با روحیه بالا آماده دربی هستند و ترجیح میدادند دیدار برابر پرسپولیس در شهری جز اراک برگزار شود.
علی نظری جویباری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد گفت: خوشحالیم این برد را کسب کردیم و با روحیه مضاعف برای دربی آماده میشویم. در دربی رفت هم میزبان پرسپولیس است و میرویم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص درخواست این باشگاه برای لغو مسابقه امروز تاکید کرد: ما نمیخواستیم لغو شود و فقط گفتیم اگر بدون تماشاگر برگزار شود، بازی نمیکنیم و تلاش کردیم تا با هواداران بازی کنیم.
او در خصوص میزبانی اراک از دربی تصریح کرد: ما میزبان نیستیم و پرسپولیس تصمیمگیری کرده است. ما دوست داشتیم در شیراز یا مشهد که استادیوم خوبی داشتند بازی کنیم اما متأسفانه نشد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت پروندههای این باشگاه در دادگاه عالی ورزش گفت: دادگاه عالی ورزش هنوز پاسخی در این زمینه نداده است.


ستاره محبوب استقلال بر سر دوراهی تمدید یا جدایی
دو شرط سخت اسکوچیچ برای باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مهره تأثیرگذار تراکتور
شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
ستاره خارجی پرسپولیس در آستانه جدایی از این باشگاه
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس









