بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوتبالی نیستم، اما برای بازی‌های تیم ملی تعصب دارم/ اگر رانت داشتم خواهرم را به تیم ملی می‌آوردم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1404 | 19:25


کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز دختران ایران گفت: فوتبالی نیستم، اما برای بازی‌های تیم ملی تعصب دارم.

شهسواری، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز دختران ایران در گفت‌و‌گو با SNNTV اظهار داشت: فوتبالی نیستم، اما برای بازی‌های تیم ملی تعصب دارم.

وی افزود: خواهرانم در لیگ  تنیس روی میز ترکیه بازی می‌کنند و اگر رانت داشتم خواهرم را به تیم ملی می آوردم که در لیگ برتر ترکیه بازی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *