بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند: درود به شرف تک تک بازیکنان

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 1:59

دروازه بان اول ایران پس از تساوی مقابل بلژیک در مورد این دیدار صحبت کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا ببرانوند گفت:خسته نباشید می‌گویم به کادرفنی و ایرانی‌هایی که اینجا بودند و نام ایران را صدا می‌زدند، دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی در مورد حریف ایران در این دیدار تاکیدکرد: بلژیک یکی از قدرت های دنیا است و قبل از ده نفره شدن فشارزیادی را روی ما آوردند. بعد ازآن دنبال اشتباه ما بودند. با این وجود اگر تمرکز داشتیم می توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. درود به شرف بازیکنان که در این دیدار مردانه جنگیدند. امیدوارم مردم ایران از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

بیرانوند در مورد درخششش در این دیدار خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم. تیم ما از طارمی شروع می شود و به من ختم می شود. همه خوب بودند و تمرینات منطمی داشتیم و هنوز چیزی تمام نشده و باید تمرکزمان را برای بازی بگذاریم تا پیروز میدان شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *