بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلداری دادن رافینیا به هانسی فلیک پس از بازی با آلاوس؛ رافینیا به فلیک چه گفت؟

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1404 | 13:56


طرفداری | پس از پیروزی ۳ بر ۱ بارسلونا مقابل آلاوس، هانسی فلیک سرمربی بارسلونا پس از پایان بازی، با چهره‌ای نگران و پر از اضطراب روی نیمکت نشسته بود. در همین شرایط، رافینیا ستاره بارسلونا به سمت او رفت و با او صحبت کرد و به او دلداری داد. وقتی از هانسی فلیک پرسیده شد که چه صحبت‌هایی بین این دو رد و بدل شد، فلیک پاسخ داد:

او در پایان بازی به من چیزهایی را گفت که آخرین دفعه خودم به آن‌ها گفته بودم. ما پیشرفت خواهیم کرد و در بازی‌های بعدی خیلی بهتر خواهیم شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *