بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویدیو| تراکتور باید ۱۰ نفره می‌شد؟/ اعتراض ویدیویی متفاوت چادرملو به ۳ صحنه

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1404 | 11:34

باشگاه فوتبال چادرملو با انتشار این ویدیو به ۳ صحنه داوری بازی با تراکتور اعتراض کرد و نوشت: ویدیو ۱: کارت زرد؟ ویدیو ۲: آیا تراکتور باید بیش از ۶۰ دقیقه، با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه می‌داد؟ ویدیو ۳: پنالتی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *