خشم شدیدالحن علیه فحاشی هواداران تراکتور: هر چه گفتید نثار خودتان!
منبع : خبرورزشی
پس از شکست چادرملو برابر تراکتور در تبریز، حنیف عمرانزاده، مربی تیم یزدی، با لحنی معترضانه داور مسابقه و رفتار هواداران میزبان را مورد انتقاد قرار داد.
دیدار تیمهای تراکتور و چادرملو در چارچوب رقابتهای لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم تبریزی به پایان رسید. در پایان این مسابقه مربی چادرملو بهجای سرمربی تیم در نشست خبری حاضر شد و در سخنانی کوتاه اما صریح نسبت به تصمیمات داوری و جو سکوهای ورزشگاه اعتراض کرد.
حنیف عمرانزاده در ابتدای صحبتهایش گفت: من فقط به احترام شما اصحاب رسانه به نشست خبری آمدم. این بازی اصلاً بحث فنی ندارد. مسابقهای که با وجود VAR صحنه خطای حریف چک نشد و کارت قرمز را به بازیکن حریف ندادند تا ۱۰ نفره شود و بجای آن این همه کارت زرد به ما دادند، اصلاً نباید درباره مسائل فنی صحبت کرد.
مربی چادرملو سپس به فحاشی هواداران تراکتور اشاره کرد و گفت: امروز اتفاقی روی سکوهای تماشاگران رخ داد. ۹۰ دقیقه به مردم شریف استان یزد، مجموعه تیم و بازیکنان ما توهین کردند، هر چیزی که گفتند، نثار خودشان باشد، یا علی!


ستاره محبوب تراکتور در لیست خرید باشگاه پرسپولیس
سرمربی فصل بعد تراکتور مشخص شد
تراکتور به دنبال شکار ستاره محبوب هواداران پرسپولیس
تکلیف نیمکت تیم مشهور لیگ برتری در فصل آینده مشخص شد + جزئیات
علاقه تراکتور به جذب مهره استقلال
گزینه اصلی سرمربیگری استقلال در فصل آینده لو رفت + جزئیات









