نساجی بالاخره باخت/ مس شهر بابک به رده دوم جدول رسید
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
مسابقات لیگ دسته یک با پیروزی مس شهر بابک مقابل نساجی مازندران صدرنشین پیگیری شد.
باشگاه خبرنگاران جوان؛ سجاد هدایت پور – درچارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال پنج دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.
نتایج بازیهای روز دوم هفته سیزدهم لیگ یک:
شهرداری نوشهر ۰ – ۱ صنعت نفت آبادان
مس سونگون ۰ – ۰ داماش گیلان
فرد البرز ۱ – ۰ نیروی زمینی
مس شهر بابک ۲ – ۱ نساجی مازندران
پارس جنوبی جم ۰ – ۱ مس کرمان
در ادامه رقابتهای این هفته فردا، نفت و گاز گچساران به مصاف شناورسازی قشم میرود. رقابتهای هفته سیزدهم لیگ یک، روز یکشنبه با دیدار هوادار و بعثت کرمانشاه به پایان میرسد.
نساجی با وجود این شکست همچنان با ۳۰ امتیاز صدرنشین لیگ یک است، مس شهر بابک با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و سایپا با ۲۱ امتیاز سوم است.
روز گذشته سایپا با یک از گل از سد آریو اسلامشهر گذشت و پالایش نفت بندرعباس با نتیجه ۲ – ۱ از سد نود ارومیه عبور کرد.


تبریک باشگاه شمسآذر به نساجی؛ بازگشت دوباره به لیگ برتر
پیام مهم باشگاه پرسپولیس برای نماینده مازندران + جزئیات
سنگ تمام مدیران استقلال برای تیم مشهور فوتبال ایران
حسرت بزرگ ستاره محبوب نساجی درباره پرسپولیس
رونمایی از سرمربی جدید نساجی مازندران + جزئیات
ستاره سرشناس لیگ برتری ساز جدایی کوک کرد + جزئیات









