بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروانی: بازی دربی به احتمال زیاد در اراک برگزار می‌شود

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1404 | 20:23

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به احتمال زیاد بازی دربی در اراک برگزار می‌شود و گزینه دومی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم طایفه افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری تیمش برابر تیم شمس آذر در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:  ۲  تیم امروز زحمت کشیدند، اما ما توانستیم  ۳ امتیاز بازی را بگیریم.  

او درباره اینکه میزبان دربی کدام شهر است، گفت: احتمال زیاد بازی در اراک است. ان شاالله هماهنگی‌های بهتری می‌شود و بازی در همان اراک است. بحثی برای گزینه دوم دربی نشده است.

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما اگر حرفی می‌زنیم، چون یک تیم هستیم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم. اتفاق خاصی نیفتاده و برای هفته بعدی تلاش می‌کنیم.

او درباره مردود شدن گل سوم عنوان کرد: ان شاالله که مشکل خاصی نبوده باشد.

پیروانی در واکنش به شعار استقلالی‌ها در بازی با الوصل گفت: باید احترام حرف اول را در همه جا بزند، این اتفاقات قشنگ نیست و باید از فوتبال لذت برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *