بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساپینتو: امروز فقط نباید بازنده می‌شدیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1404 | 23:21

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما می‌خواستیم برنده شویم و نباید هم بازنده می‌شدیم، چون حتی اگر امروز برنده هم می‌شدیم، باید در بازی آخر پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ساپینتو پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال استقلال مقابل الوصل امارات در هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: بازی خیلی خوب و رقابتی بود، آنهم بین دو تیم عالی. مسئولیت بازی برعهده ماست. ما می‌خواستیم برنده شویم و نباید هم بازنده می‌شدیم، چون حتی اگر امروز برنده هم می‌شدیم، باید در بازی آخر پیروز شویم. ما باید امروز دو نتیجه کسب می‌کردیم، یا برد یا مساوی.

وی در ادامه افزود: رفتار تیمی و نظمی که می‌خواستیم، بازیکنان ما اجرا کردند و حریف نیز موقعیتی ایجاد نکرد. الوصل تیم خیلی خوبی دارد و هر زمان می‌توانست موقعیت ایجاد می‌کرد. متأسفانه منیر الحدادی مصدوم شد و در آن لحظه همه چیز برای بازی‌های آینده بد شد. ما تسلیم نمی‌شویم. امشب بیشتر از حریف موقعیت ایجاد و شوت‌زنی کردیم. با این حال، نتیجه را قبول می‌کنیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون جنگیدند و خوب بازی کردند.

ادامه دارد…

 
دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *