صعود تیم ملی کبدی زنان ایران به نیمهنهایی پس از شکست قاطع نپال
منبع : طرفداری
در پنجمین گام از رقابتهای جهانی کبدی، نمایندگان کشورمان نمایشی قدرتمند ارائه کردند.
طرفداری | تیم ملی کبدی زنان ایران در پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی خود با نتیجه ۳۹ – ۱۱ نپال را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. ملی پوشان کشورمان برای صعود به فینال فردا به مصاف تیم قدرتمند هند میروند.
آنها در این مسابقات با لهستان، کنیا، زنگبار، چین تایپه و نپال همگروه بودند که لهستان را با نتیجه ۵۵ بر ۱۱، کنیا را با نتیجه ۴۲ بر ۱۰ ، زنگبار را با نتیجه ۵۱ بر ۱۵ و نپال را با نتیجه ۳۹ بر ۱۱ شکست دادند و برابر چین تایپه با نتیجه ۲۱ بر ۳۱ شکست خورده بودند. دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی زنان جهان با حضور ۱۱ تیم به میزبانی بنگلادش در حال برگزاری است.


رئیس فدراسیون کبدی ایران مشخص شد + جزئیات









