ذکایی: تیمم ۱۵ ستاره دارد/ بازی سختی مقابل شهداب خواهیم داشت
منبع : خبرگزاری تسنیم
سرمربی تیم والیبال مهرگان نور گفت: سال قبل هم گفته میشد که ما یک تیم معمولی با بازیکنان بدون اسم و رسم هستیم اما باشگاه همه امکانات لازم را برای ما فراهم کرد.
نقی ذکایی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل چادرملو اردکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما نخستین تیمی بودیم که تمرینهای خود شروع کردیم و از ۱۵ مرداد، برنامه آمادهسازی ما آغاز شد. سال قبل هم گفته میشد که ما یک تیم معمولی با بازیکنان بدون اسم و رسم هستیم اما باشگاه همه امکانات لازم را برای ما فراهم کرد. ما باشگاهی هستیم که بازیکن و مربی میسازیم.
سرمربی تیم والیبال مهرگان نور ادامه داد: ما طراحی تمرین کردیم و هر روز با برنامه پیش رفتیم. من روز قبل از بازی با چادرملو هم گفته که این دیدار را ۳ بر صفر یا ۳ بر یک میبریم؛ این یعنی برای بازی، برنامه داشتیم، البته از قبل هم تیم حریف را میشناختیم و آنالیز کرده بودیم.
ذکایی گفت: من اعتقاد دارم، تیمم ۱۵ ستاره دارد که همه از هم حمایت میکنند. مطمئن هستم در پایان لیگ، دو سه بازیکن از تیم مهرگان به اردوی تیم ملی دعوت میشوند.
او در مورد بازی بعدی تیمش مقابل شهداب یزد که عصر یکشنبه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بازی سخت و سنگینی مقابل شهداب خواهیم داشت ولی ما نیز ترسی از بازیهای سخت نداریم. همه بازیکنان من تا امتیاز آخر میجنگند و امیدوارم برنده از زمین خارج شوند.
ذکایی در پایان گفت: از فدراسیون والیبال و سازمان لیگ تشکر میکنم که برای صرفهجویی در هزینههای ما، با انجام بازی مقابل شهداب در روز یکشنبه موافقت کردند.
/


ادامه ماجراجویی ستاره والیبال ایران این بار در آسیا + جزئیات
فوق ستاره تیم ملی والیبال ژاپن رسوا شد !! + جزئیات
رونمایی از یک چهره آشنا روی نیمکت والیبال پیکان + جزئیات
یکی از تأثیرگذارترین ستاره های تاریخ از والیبال خداحافظی کرد + جزئیات
هدف بزرگ تیم ملی والیبال ایران فاش شد + جزئیات
پیام مهم ستاره تیم ملی والیبال برای مردم ایران + جزئیات









