بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیتک سلامت: ضربه‌ای که از خودی خوردم!/ باید برای مدال برنز بجنگیم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1404 | 12:45


آیتک سلامت، بازیکن تیم ملی والیبال ایران، پس از دریافت ضربه‌ای از هم‌تیمی‌اش در مسابقات جاری، درباره شرایط بازی‌های تیم و باخت‌های اخیر صحبت کرد و به امید کسب مدال برنز در آینده نزدیک اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آیتک سلامت، بازیکن تیم ملی والیبال ایران، از دریافت ضربه‌ای از هم‌تیمی‌اش در جریان مسابقات گفت و توضیح داد: یک توپ به صورتم خورد و این ضربه را هم خودی زد.

وی ادامه داد: زهرا من را با توپ اشتباه گرفت و ساعدش را از زیر بینی‌ام به صورتم کوبید. سلامت در این خصوص اضافه کرد: الان خوب هستم ولی بینی‌ام کمی ورم کرده و سردرد هم دارم.

آیتک سلامت همچنین به تحلیل عملکرد تیم ملی در مسابقات پرداخت و گفت: مسابقات خوب است ولی متاسفانه با دو تیم قوی از ترکیه و آذربایجان اول بازی کردیم و ما هم نتوانستیم مقابل آنها خوب ظاهر شویم و باختیم و حتی نتوانستیم ست بگیریم.

او در ادامه افزود: از فینال جا ماندیم و حالا باید برای مدال برنز بازی کنیم و فردا آن را به دست می‌آوریم.

در پایان، وی به بازی مجدد با یکی از تیم‌ها اشاره کرد و گفت: ۲ بار بازی کردن با یک تیم جالب نیست ولی از این تیم شناخت داریم و می‌توانیم راحت‌تر و منظم‌تر بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *