بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نماینده جودو ایران برابر حریفی از ازبکستان باخت

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1404 | 14:23

ابوالفضل محمودی نماینده جودوی ایران با شکست مقابل حریف ازبکستانی راهی جدول شانس مجدد شد.

به گزارش خبرنگار مهر از عربستان، ابوالفضل محمودی نماینده جودوی ایران در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی صبح امروز رقابت خود را با پیروزی مقابل یاسین بوبوکالونو از تاجیکستان آغاز کرد.

او در دومین رقابت خود در مرحله یک‌هشتم به مصاف زاموشاری بکمورودوف از کشور ازبکستان و دارنده مدال نقره برزگسالان آسیا رفت و با شکست مقابل حریف به جدول شانس مجدد رفت.

پیش از این سمیرا خاک‌خواه در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریف ترک به جدول شانس مجدد رفت.

الیاس پرهیزگار (وزن منهای ۸۱)، امیرعباس چوپان (وزن منهای ۹۰)، مریم بربط پرچمدار کاروان ایران (وزن منهای ۷۰) دیگر نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند که در روزهای آینده روی تاتامی می‌روند.

این دوره از مسابقات با حضور ۳۲ کشور و مجموع ۱۵۸ جودوکار (۸۷ مرد و ۷۱ زن) طی روزهای شنبه و یکشنبه در شهر ریاض عربستان سعودی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *