بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیسی‌ها علیه سیدجلال

منبع : خبرگزاری تابناک
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1404 | 19:40

برخی بازیکنان پرسپولیس در تلاش هستند تا مانع بازگشت مربی سابق این تیم به کادرفنی اوسمار شوند.

پرسپولیسی‌ها علیه سیدجلال

اوسمار به همراه خود دو دستیار را به ایران آورد تا در کنار وی به کادرفنی پرسپولیس اضافه شوند و تصمیم‌گیری در خصوص سایر افراد کادرفنی را به حضور در ایران موکول کرد. با توجه به اینکه اوسمار به همراه خود یک آنالیزور نیز آورده بود، مهرداد خانبان بعد از چند سال حضور در پرسپولیس از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

در روزهای اخیر نیز خبرهای منتشر شد مبنی بر اینکه اوسمار خواستار حضور سیدجلال حسینی در کادرفنی پرسپولیس شده و از مدیران خواسته شرایط را برای حضور وی فراهم کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد برخی بازیکنان پرسپولیس در تلاش هستند تا از بازگشت سید جلال به کادرفنی سرخ‌پوشان جلوگیری کنند. گویا صحبت‌های حسینی در مصاحبه اخیر خود به مزاج برخی از بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده و آنها از همین رو نمی‌خواهند این مربی دوباره به کادرفنی پرسپولیس برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *