بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معرفی ۱۲ ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1404 | 9:31

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه با حضور ۱۲ بازیکن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال ‌‌با ویلچر در راستای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در تایلند، از ۳۰ مهر تا ۷ آبان در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

 

مرتضی عابدی، محمد حسن سیاری، مهدی عباسی(مرکزی)، ایمان بگ زاده(لرستان)، محسن طلوعی(اردبیل)،وحید سعادت پور(مازندران)، مهدی قربانی (زنجان)، امیررضا احمدی (ایلام)، محمد محمد نژاد (قم)، جلیل قرنجیک، عرفان بخشنده (گلستان)، ابوالفضل جلائی (تهران) ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو هستند.

کادر فنی:

سرمربی: بهروز سلطانی (مرکزی)
مربی: عادل طرفی (خوزستان)
مربی بدنساز: فرزاد یزدانی (لرستان)
آنالیزور: علیرضا بهجت (خوزستان)
مدیر فنی: علی آرزومندی (تهران)
سرپرست: احمد شکری (تهران)

تیم ملی ایران روز ۸ آبان ماه قرار است برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه راهی تایلند شود.

/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *