بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واژگونی خودروی پژو در شیبلی دو مصدوم بر جای گذاشت

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1404 | 23:26

تبریز- روابط عمومی اورژانس بستان آباد گفت: در پی واژگونی خودروی پژو بعد از تونل شیبلی به سمت تبریز، دو سرنشین این خودرو مصدوم شد.

مهدی فتح اله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: حوالی ساعت ۱۴:۲۶ امروز، خودروی سواری پژو بعد از تونل شیبلی به سمت تبریز واژگون شد.

با گزارش این حادثه، آمبولانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شیبلی به محل اعزام و کارشناسان حاضر در محل، بلافاصله اقدام به تریاژ و انجام اقدامات درمانی حیاتی و لازم برای مصدومان کردند.

وی گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی کامل توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵، به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *